2016. január 27., szerda

Táblába égetve


Egy korábbi bejegyzésemben említettem itt, hogy testvéremnek készítettem ajándékot pirográffal. Most, hogy már megkapta, meg tudom mutatni. 



A szöveg ismeretlen szerzőtől származik, de saját magamnak is egy útmutató, így azt gondoltam, bátyámnak is tetszene. 

A fa lapot hobbi boltban vettem, szándékosan olyat választva, aminek érdekesebb a mintája, ezen még sötétebb foltok is vannak. Akkor még nem tudtam, hogyan fog kinézni, de megtetszett, hogy nem egyszínű. Ceruzával előírtam a szöveget és - egy nagy levegőt véve - elkezdtem beleégetni a betűket a fába. 

Amikor ez készen volt, élve a fa adta mintázattal, azt is átrajzoltam, így megszületett egy személyes ajándék sok szeretettel. 

Bevallom, nekem nagyon tetszik. :-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése