2016. január 25., hétfő

Bababútor új ruhában


Mindig örülök az új kihívásoknak, pláne, ha olyasmi, amit eddig nem csináltam. Egy kedves ismerősöm keresett meg azzal a kéréssel, hogy vállalnám-e kislánya bababútorainak a ráncba szedését, átalakítását. Az én Kicsikém akkor még csak 3-4 hónapos lehetett, nem tudtam, hogy mikor tudok időt szakítani egy kis festegetésre, varrogatásra, de boldogan elfogadtam a felkérést. Megrendelőm  - belülről ismervén a kisgyerekes anyukák életét - azt mondta, mindegy, mikorra lesznek készen. Azt hiszem, ez a mondat volt az, ami átlendített a bizonytalanságon, hogy kell-e ez a megbízás nekem. :-)

Azóta a kis bútorok nagyobbik része már vissza is került apró kezek birtokába, és remélem, azóta is szívesen játszik Emma az újdonsült székek, asztalok, szekrények között babáival. 

Nyers változatban:




A kérés romantikus-vintage hangulat volt, így el is kezdtem a festést, csiszolást, koptatást...
Egy réteg barna és egy réteg fehér festék utáni száradás pillanata:



Az első garnitúra már frissen festett, kész állapotban. Az asztalra transzfer technikával egy rózsa mintát tettem a romantika jegyében.






Miután elkészült a festés, varrtam párnákat is a székecskékre.





Aztán jöhetett a kredenc.










Végül, hogy teljes legyen a konyha, elkészült a konyhapult is, ahol szintén transzferált kancsók és kiöntők teszik hangulatosabbá a főzést minden baba számára. ;-)








Már szárad a festék a nagyszoba bútorain is, alig várom, hogy lássam készen a következő szoba berendezését a babaházhoz.
Igazi kikapcsolódás ezeket az apró bútorokat "átöltöztetni". 












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése