2015. november 29., vasárnap

Advent első vasárnapja



Az utolsó pillanatban, de elkészült az idei adventi díszünk.
A korábban lefestett varrógépfiókba tettem száraz oázist, majd kimentem a kertbe, összegyűjtöttem egy kis tiszafát, tuját és csipkebogyót, majd összeállítottam az egészet. A kakukktojás a fehér dekoráció - azt boltban vettem. A zongorán kapott helyet, így kis kezektől távol van. Szeretem.



Egy évvel ezelőtt pontosan ezen a napon költöztünk, doboz volt doboz hátán, azt sem tudtam, fiú vagyok-e vagy lány. Egy két hetes csecsemő volt a kezemben, a többiek meg pakoltak. A karácsonyi készülődés teljesen elmaradt.

Ma rend van, Enikő alszik a szobájában, élvezem azt, hogy nő vagyok, hogy a karácsonyi várakozást széppé, hangulatossá, illatossá és meghitté tehetem kis családom számára.

Meggyújtottuk az első gyertyát.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése