2015. november 17., kedd

3 perces turkálósdi


Hogy miért érdemes turkálóba járni, ha nem akar az ember magának ruhát? Gombokért! 

Van a belvárosban egy turkáló, ahova néha bekukkantok kincseket lelni - ez hol sikerül, hol nem. Sok hete nem voltam már bent, most benéztem, pedig siettem. Ha nincs sok időm, akkor csak az anyagokat pásztázom a vállfákon, és a gombokra vetek egy pillantást, ha olyannak tűnik, amin akár értékes darabok is lehetnek. Ilyenkor a szín, minta nem számít, csak az, hogy gyöngyház gombok legyenek a blúzon. Sok gombot vágtam már le innen szerzett ruháról, aztán az inget tovább adtam.  
   

Friss szerzeményemen hiányzik 2 gomb, de még így is maradt rajta bőven. Ráadásul még az anyaga sem olyan vészes. Valóban 3 percet töltöttem bent, amint megláttam a gombokat ezen a blúzon, fizettem 290 Ft-ot, és már loholtam is tovább.

Ennyi pénzért ajándék ez a sok gyönyörűséges, finomságos gomb!
A gyűjtemény pedig gyarapodik. :-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése