2015. május 22., péntek

Csodás csokis muffin


Szeretek úgy sütni, hogy eszembe jut valami, kedvem van elkészíteni és még időm is van rá. Így történt ez most is ezzel a jól bevált, könnyen, gyorsan megsüthető muffinnal is. Szeretem a csokit, szeretem a muffinokat, ebben a receptben pedig gyönyörű párosításuk van. 

Amikor már isteni illatok szálltak a levegőben, elővettem egy angol porcelán csészét az aljával (melyről itt olvashatsz kicsit bővebben), főztem egy kávét és vártam a frissen sült, langyos, csokis kupacokat... 
Enikő még aludt, amikor kivettem a sütőből a 12 finomságot, így leültem és átadtam magam az élvezeteknek. 






A receptje:

Hozzávalók: 
15 dkg liszt
2 tojás
15 dkg cukor
3 ek baracklekvár (én most szilvalekvárt tettem  bele, azzal is finom )
1/2 csomag sütőpor
5 dkg kakaópor
5 dkg tört csokoládé
10 dkg vaj

(A tetejére szoktam tenni diót, félbe vágva vagy darálva, ha olyan kedvem van. Ezzel meg lehet bolondítani az egyébként is zseniális sütit. :-) )
 
Keverd össze a hozzávalókat szép sima tésztává. 
Adagold ki a 12 muffin formába, majd 170 fokon süsd 20-25 percig.
Egyszerű és nagyszerű! :-)  


Köszönöm Enikőnek a csodás csokis, kávés negyed órát!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése