2015. február 18., szerda

Kint és bent


Amíg türelmesen várom, hogy a kertünkben megbújó növények megmutassák magukat, nem bírtam ki és a konyha asztalra is varázsoltam egy kis tavaszt. 



 Azzal, hogy tél elején költöztünk ide, lemaradtam a zöldellő kertről. Ez a tavasz tele lesz meglepetésekkel! :-) Vajon milyen színek és formák jelennek meg hamarosan?
Nagy örömmel vettem észre, hogy nagyon sok hagymás növény bújt ki ebben a tavaszias télben a földből. Itt is, ott is zöldell valami...
 








Az első természetesen a hóvirág, aki megmutatja magát, és különlegesen nagy fejű virágokat fedeztem fel a kapunk tövében. 


Nagy kihívást jelent a kert számomra, nem tudom, hogy ebben az évben mire jutunk egymással. Enikő mellett lehet, hogy az éjszakai kertészetre kell ráállnom. ;-)
Ráadásul saját tapasztalatokban sem bővelkedem, így aztán ami nyár végéig megmarad, annak különösen fogunk örülni. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése